Winfast TV2000 Expert i jego oprogramowanie

Autor: Gajowy Marucha <maras42_at_nie.spamuj.cieciu.wp.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 00:56:23 MET DST

Jest tak:

- Winda 2000
- Sterowniki Winfasta w najnowszej dostępnej wersji, czyli 5.13.1.3307
- Winfast PVR wersja 41007

Tyle wstępu, teraz konkret :)
Winfast FM generuje mi komunikat, że popełnił tragiczny w skutkach błąd
i zostanie zamknięty :) przy uruchomieniu przez Winfast Wizard albo
skrót z menu Start, dzieje się tak też przy przełączeniu z PVR na tryb
FM. Błąd nie występuje przy uruchomieniu drania z pilota.
Ktoś coś z tego rozumie i może wyjaśnić? Bo mnie już mózg od
kombinowania odparowuje...