zestawienie procesorow AMD wraz z informacjami o rdzeniu i L2

Autor: Bartek <nie-ma_at_takiego.adresu.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 00:27:29 MET DST

Hej,

Od dluzszej chwili szukam jakiegos zestawienia wszystkich procesorow AMD
z rodziny:

- Sempron,
- Athlon 64,
- Athlon 64 FX,
- Athlon 64 X2,

Wraz z informacjami na temat:

- oznaczenia faktycznej czestliwosci taktowania
- rozmiaru pamieci L2
- rdzenia

Chodzi o pelna liste tych procesorow wraz z wymienionymi informacjami.
Niestety nie udalo mi sie czegos takiego nigdzie znalezc a na stronie
AMD mozna nabawic sie jedynie nerwicy :|

Mam nadzieje, ze komus cos takiego kiedys wpadlo w oko i podesle linka.
Z gory dziekuje za pomoc ;)

--
Pozdrawiam
Bartek