Re: Ile wziasc za ta karte graficzna?

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 00:08:59 MET DST

Brodi wrote:

> to moze napisz ile bys chcial za to ?
> kumpel pare lat temu kupil GF2 Ti 64mb ASUSa z okularami za jakies 1600
> zl. sprzedal to za 150 zl (to bylo jakis rok temu). I jak myslisz ile jest
> warta twoja tnt2 z vivo i okularami ? ja bym za to wiecej niz 50 zl nie
> dal bo do grania to napewno sie nie nadaje, a do zabawy z vivo chyba
> lepszy jest r9200 vivo ?

Hehe no wlasnie nie wiem ile bym chcial za to dlatego pisze na grupe, wiem
ze to sa raczej jakies smieszne sumy, ale zawsze to cos. Co do grania to na
tym sprzeciku gralem sobie jeszcze nie dawno w Fife2005 :),wiec jak na 5
letnia karte to wcale nie jest tak zle :D. Ja tez dalem ok 2000 wtedy za
nia, zeby bylo lepiej to sluzyla mi do praktycznie profesjonalnej(wtedy)
obrobki video, ale to stare dzieje.
Pozdrawiam!

--
LUKY