Re: Podlaczenie dzwieku na plycie ASUS A8N-SLI Deluxe

Autor: <bleq_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 00:00:36 MET DST

> Musisz wymyśleć taką prytną zworkę, która będzie miała dodatkowe
> przyłącze. W niektórych obudowach na jednym kabelku (są dwie końcówki
> coby zworkę zasymulować
>

> do panelu

> | | |
> | | |
> --- ---
> |X| |X|
> |X| |X|
> --- ---
> złączka złączka
> BLINE_OUT_L/R Line_out_L/R
>

> G.B.

Tak zrobilem. Mialem 2 razy po wtyczce L i R na kablach do przedniego panelu.
No i zadzialalo!!! :-)
Dzieki!
Mam jeszcze jedno pytanie jak podlaczyc mikrofon do przedniego panelu?
Na plycie jest:
+5VA * * MICPWR
AGND * * MIC2

A na kablach mam oznaczenia: GND, MIC IN, MIC Bias.
Nie chce eksperymentowac bo kiedys podlaczylem taki maly kabelek do pinu z
zasilaniem i sie biedny spalil. Jesli ktos wie, prosze o podpowiedz ;-)

Pozdrawiam,
Bleq