Re: Dobre glosniki do muzyki??

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Mon 23 May 2005 - 22:00:47 MET DST

VGH pisze:

> Wiadomo, standardowe głośniki za 20-40 zł to totalny syf w brzmieniu.
> Takich do kina domowego nie potrzebuję. Subwolfera też nie potrzebuję.
> Potrzebuję pary dobrych głosników do odsłuchu muzyki. Jakie polecicie?

Jeśli koniecznie chcesz zestaw stricte komputerowy to zdecyduj się na jakiś
zestaw 2.1 Creative. W przypadku tej firmy warto poszukać zestawu z
możliwie dużymi satelitkami i przyzwoitym, drewnianym subem. Używam takiego
zestawu jako przenośnego (no, troche duży jest) i naprawdę da się na tym
posłuchać muzyki (na codzień słucham zestawu stereo klasy średniej-wyższej,
więc mam przyzwoite porównanie). Z żadnych głośniczków stereo do komputera
nie będziesz miał raczej jakiegokolwiek sensownego basu. Po za tym
większość jest plastikowa, a cokolwiek co ma wydawać niskie tony i jest
wykonane z plastiku nie nadaje się do niczego. O tym pamiętaj jeśli masz do
wydania mniej niż 300 zł.

Jeśli masz do wydania 1K zł lub więcej to rozejrzyj się za aktywnymi
monitorami bliskiego pola.

--
 .-..---,.---..---..---..---.  Konto shell & e-mail      - od  6 zł + VAT
 '-''-'-''---''-^-''-'-''---'  Możliwość automatycznego opłacania via SMS
     http://www.insane.pl      14 dni darmowego testu, darmowy vhost IPv6