Szczegółowe zarządzani bazą adresów e-mail - jaki program?

Autor: Skibbbi <skibbbi_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 16:30:26 MET DST

Mam taki oto problem. Chciałbym znaleźć program, który pozwoli na
zarządzanie adresami e-mail w następujący sposób.
Nadzoruję w firmie mailing. Dostajemy dużo nowych maili z kampanii
marketingowych i mam problem z dublowaniem się adresów. Mam następujący
schemat bazy

- Klienci kategoria 1
- Klienci kategoria 2
- Klienci kategoria 3
- Klienci nowi

Wszystkich nowych klientów importuję z plików tekstowych do "Klienci nowi"
problem w tym, że nie znalazłem żadnego programu w który sprawdza czy adresy
z Kat nowi nie dublują się z klientami z Kat1, Kat2, Kat3.

A ja chcę prostą rzecz żeby podczas importu do "Kategorii nowi" program nie
importował wszystkich klientów, których znalazł w Kat1, Kat2, Kat3

Czy ktoś zna taki program albo może wie jak to inaczej zrobić.

Pozdrawiam, Skibbbi