Re: VHS na DVD i tuner TV

Autor: Zygusik <zygusik_at_op.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 15:51:30 MET DST

> [...]
> temu i których zwartość chciałbym ocalić. Mam zamiar przerzucić
> je na płyty DVD. Wiem że mogę to najprościej zrobić poprzez
> podłączenie magnetowidu do tunera TV w komputerze.W  związku z tym mam 2
> pytania:
>
> 1. Ponieważ nie mam zamiaru używać tunera do oglądania telewizji
> na komputerze i sam tuner będzie dla mnie bezużyteczny to czy są jakieś
> urządzenia którymi można przerzucić materiał VHS na dysk
> a które nie zawierają tunera TV na pokładzie ? (Oczywiście w podobnej cenie
> bo na kupno profesjonalnych i drogich kart video mnie nie stać)

Spróbuj może czymś takim : http://www.liteon.ab.pl/index.php?
ac=info&p=7&uid=5005
W Łodzi na Giełdzie elektronicznej są podobno po 500 PLN + roczna gwarancja.Na
pewno będzie najłatwiej i najszybciej. Osobiście nie próbowałem. Znam tylko z
drugiej ręki od kolegi który taką nagrywarkę stacjonarną kupił.
Pozdrawiam.

Zygusik

  GG: 5024219
Tlen:zymga@tlen.pl