> Czy w filmach i grach nie liczy sie
> czasem czas reakcji?
W filmach jest niewiele kontrastowych scen, jest niewiele klatek na
sekundę - 25ms z PVA sprawdza się idealnie, smużenie widoczne sporadycznie
(gdy coś ciemnego przejdzie na jasnym tle).
W grach liczy się - tam jest więcej klatek, jest też bardziej kontrastowo i
są nagłe obroty o 360 stopni. Osobiście mi nie przeszkadza smużenie w grach
z PVA, ale gram baaaardzo sporadycznie.
> Jesli tak to czemu nie TN dla filmow? Chodzi Ci o
> katy widzenia?
Kąty widzenia i kolory, także wykrzywiona gamma (nie wiem czy dobrze to
opisuję - chodzi mi o spore nasycenie jasnych kolorów, potem nagłe zanikanie
czarnych) - np. ciemne szczegóły się gubią.
Received on Mon May 23 11:00:19 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 23 May 2005 - 11:51:22 MET DST