Re: ups restartuje kompa

Autor: sztefan <sztefand_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 02:47:24 MET DST

> RE: nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie. Problem polega na tym, że
> dwie
> przetwornice napięcia (UPS i zasilacz PC) są połączone kaskadowo.
> Wyłączenie PC (zasilacza) powoduje szybkie stany przejsciowe (np. krótki
> zanik napięcia) na wyjściu UPS i efekt jak w/w. ??
> Być moze warto sprawdzić UPS z innym kompem lub podmienić zasilacz PC.

przyznam szczerze że nie qumam do końca Twój wywód, wyłączyłem tą opcje o
której wspomniałeś i od razu zadziałało, dlaczego uważasz że to nie do
końca dobre rozwiązanie? czy mogą z tego wyniknąć jakieś dodatkowe
komplikacje?
Pozdro

ps. zasilacza nie chciałbym wymieniać bo dopiero co go kupiłem niedawno :),
jeżeli coś jest nie tak to podejrzewam że może to być ups -stary jak diabli
i pewnie dość mocno zużyty