Re: dobór zasilacza do Asusa??

Autor: pZyHo <pzyho_at_interia.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 01:44:18 MET DST

Witam

> Tez slyszalem podobne opinie, że lepszy, tylko że niestety znacznie
> glosniejszy niż
> HPC 420-302DF. Ja mam właśnie HPC420-302DF (jestem bardzo zadowolony), a
> kolega ma
> HPC-410-212 i ten wiatrak 120mm jest duzo glosniejszy niz w modelu HPC
> 420-302DF, ale wydajnosciowo potwierdzam ze ma bardzo fajne "napiecia"
nawet
> na znacznym obciażeniu.

No dobra, ale pojecie 'glosniejszy' jest odrobine wzgledne ;). Powiedzmy, ze
jest cisza w pokoju i wlaczony jest tylko komp. Jak w skali od 1 do 10
(gdzie 1 znaczy pelna cisza, a 10 to stary odkurzacz) stojac w odleglosci 1m
od kompa, ocenilbys te oba zasilacze?

Pytam, bo wlasnie zamierzam w przeciagu kilku dni kupic jeden z tych modeli,
a cisza dla mnie (i pewnie nie tylko dla mnie) jest dosc istotnym
czynnikiem, a w testach (i roznego rodzaju forach / grupach) pisza, ze to
wlasnie hpc-410-212 (z racji, ze ma wiekszy / wolnoobrotowy wentylator) jest
cichszy. Jak to w koncu jest?

Pozdroofka
pzyho