Zwis po wykryciu procka - wyszło ciut długo

Autor: frulik <frulik_NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 22 May 2005 - 23:23:36 MET DST

Dziwny problem, z którym się jeszcze nie spotkałem :(
Zacznę od konfiguracji:
Abit NF8 nForce3 (754), Powercolor Radeon 9250, Athlon 64 2800, HDD Samsung
SATA 8MB
Komp się włącza ale brak obrazu od początku (monitor sprawny), w tym czasie
brak sygnałów biosu z wyjątkiem jednego piknięcia na początku, który
świadczy o tym, że (niby) ok.
Gdy przełożyłem pamięć do drugiego slotu (monitor startuje) pokazuje tylko
typ biosu, wykrywa procka i na tym się zawiesza. clear cmos nic nie daje,
wyjęcie i włożenie baterii również. Całość kupiona tydzień temu, więc nie
sądzą, że bateria słaba. Po kilkunastu próbach znowu brak sygnału na
monitorze i wydaje z siebie dźwięk jak dwutonowy (jak karetka) - bios Award.
Wymieniałem zasilacz, pamięć, odłączałem wszystkie napędy (taśmy z płyty),
wyjmowałem grafikę (na początku myślałem, że źle wsadzona) i dalej to samo.
Niestety nie mam możliwości włożyć innego procka, albo tego do innej płyty.
Na płycie brak śladów problemu (typu nabrzmiały kondensator), a procek z
wyglądu ok (chociaż nie wiem, czy 64 można poznać po wyglądzie nawet
spalone).
Dodam, że komp przez tydzień chodził bez zarzutu, nie był przestawiany,
przypadkowo kopany itp.
THX za rady - fajnie by było, gdybym obył się bez reklamacji i przynajmniej
2 tyg. bez kompa.