Re: zasilacz 300wat i radek9800pro

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 22 May 2005 - 23:01:14 MET DST

krzynek.... wrote:
> planuje zmianie karty graficznej, z radka 9600xt na 9800pro i w związku z
> tym mam pytanie czy zasilacz modecom atx300gtf(ob. Impact ) to uciągnie:
> msik7n2+ 2x160gb+dvd+dvdr+cdrw, modem neo??
>

> może lepiej kupić z karta nowy zasilacz ??

AFAIR to niezbyt mocny PSU (patrząc po tabliczce znamionowej) - ale na
Twoim miejscu nie martwiłbym się "na zapas". Po prostu po zakupie ostro
"wymęcz" kompa i będziesz wiedział czy się wiesza itp. Dodatkowo warto
pomierzyc napięcia miernikiem - najpierw ze starą kartą a potem nową. I
to wszystko porównać dodatkowo do normy ATX (jak PSU "ledwo zipie" to
napięcia zaczynąją "ocierać się" o dopuszczalny zakres). A co do ew.
"spalenia" jakichkoliwek podzespołow przez nadmiernie przeciążony PSU
możesz raczej spać spokojnie. Ten zasilacz to produkcja FSP, a AFAIK
cała ta seria (m.in. GT,GTF,GTP, podobnie również PN na końcu) ma bardzo
dobre zabezpieczenia na tego typu sytuacje.

> --

"Zjadłeś" spację na końcu delimitera.

Pozdrawiam