Re: Padniety naped DVD?

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Sun 22 May 2005 - 21:56:52 MET DST

> Widzicie? Nie tylko LiteON i Sony tak mają. ]:->

widzimy, widzimy :)

no na pewno przeniesc go do innego komputera by sprawdzic, czy i tam sie
tak samo zachowuje.
a jesli objaw jest taki, ze naped jest wykrywany przez bios i system, a
po wlozeniu plyty do napedu zachowuje sie on tak jakby jej tam nie bylo,
czyli system zglasza brak nosnika, to mi sie nie udalo nic z tym zrobic.
probowalem regulacji polozenia soczewki, upgrejdu biosu i innych
sztuczek, ale zadnych rezultatow :\

a wyglada to w ten sposob, ze naped nie moze odnalezc poczatku sciezki
na plycie. tak mi sie przynajmniej wydaje, bo rusza plyte, laserek
jezdzi to w jedna to w druga strone, zatrzymuje plyte, znow ja rusza itd.

jesli masz naped jeszcze na gwarancji to oddaj go do serwisu, wg mnie to
szkoda czasu na jakies z nim zabawy.

wik at dokuro.org