Tuner TV i wyjście do TV cyfrowej

Autor: Jacek <ja_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 May 2005 - 16:15:44 MET DST

w zasadzie to mam dwa pytania:

1 - chcę kupić Tuner TV (do 400 PLN), z czym to się je. Na jakie parametry
zwrócić uwagę ?
co jest ważne.

2 - ostatnio przyszło do mnie dwóch fachowców ze spółdzielni i zamontowali
mi tzw. cyfrowe wyjście antenowe (wg nich mogę do tego gniazda podłączycz
tuner do tv cyfrowej bez konieczności zakupu anteny satelitarnej), czy mogę
to podłączyć również do tunera TV w kompie i będę mógł odbierać satelitę na
kompie ?

dzięki

J.