resetowanie kompa

Autor: leon <leon.33.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 May 2005 - 16:00:07 MET DST

mam dosyc irtyujaca sytuacje.
pracuje normalnie na kompie i nagle monitor ciemniej --> reset kompa. dzieje
sie to gdy mam odpalonego Azureusa wykorzystujacego Jave lub czasem Opere.
wyglada to jakby brakowalo mocy zasilaczowi ale niedawno wymienialem go na
mocniejszy Mode Com 400W przy okazji wymiany grafiki.
jakies pomysly? nie jestem pewnn ale slyszalem cos ze jest opcja w XP gdzie
resetu kompa w przypaku bluescreena tak ze nawet nie zdazy sie zobaczyc tego
screena

leon

konfig
Athlon 2500+ Barton (nie podkrecany), ASUS A7N8X E-Delux, Saphire Radeon
9800Pro, zasilacz Mode Com 400W, Seagete 160GB i 80GB 7200