modding - pytanie do uskuteczniaczy;

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 22 May 2005 - 15:22:49 MET DST

witam!

na wstepie przynam sie, ze nie pokusilem sie o przejrzenie
for poswieconych moddingowi ani archiwum tejze grupy;

dla mnie sprzet komputerowy jest o tyle uzyteczny, ze
dostarcza mi ekran monitora, klawiature i myszke - dzieki
czemu moge np. korzystac efektywnie z internetu :>

chcialbym prosic jednak o wypowiedzi osob, ktore traktuja
komputer osobisty rowniez jako ozdobe; czyli tych, co lubia
miec okna w obudowie, kolorowe diody swiecace, obudowy z
pleksi... itepe

otoz, czy poza komputerami przerabiacie sobie sami inne
sprzety?? przykladowo naszywacie sobie jakies kolorowe
naszywki na ciuchy, moddujecie meble w domu, malujecie sobie
sciany w jakies nietypowe wzorki, nosicie gotowe moddowane
obuwie?? i tak dalej...

po prostu zastanawiam sie, czy osoby ktore sobie modduja
komputery - w szczegolnosci poprzez wstawianie kolorowych
diodek czy przezroczystych okienek - personalizuja sobie
rowniez inne elementy otoczenia, czy moze interesuje ich
tylko komputer;

dziekuje za wypowiedzi;
adas;