Re: HDD - problem z mbr - PartitionMagic

Autor: darcus <daszy_at_tlen.pl>
Data: Sun 22 May 2005 - 13:40:24 MET DST

Użytkownik Michal Kawecki napisał:
> Użytkownik "darcus" <daszy@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Opisz, co zrobiłeś dokładnie podczas usuwania tego wolnego obszaru.
> Użyłeś Partition Magic do przesunięcia początku partycji? Były jakieś
> komunikaty?

Nie nie uzywałem PM ponieważ nie dało sie go w pełni uruchomić z powodu
opisanego wcześniej "error parttion table # 113".
Formatowałem dysk i dwukrotnie próbowałem instalować system.
Wolne obszary usunąłem instalatorem XP o ile pamietam klawisze "L" i
następnie "D". Były wyświetlone na początku przed part. C i D. To
właśnie po ich usunieciu zaczęły sie problemy z pomijaniem plików.
Przynajmniej tak mi sie wydawało.

> Jakie pliki są pomijane?

głównie biblioteki dll, np. za pierwszym razem hid.dll. Przy kolejnych
próbach instalacji były już inne