Re: Plyta K7S5A

Autor: Michał Tokaj <ssadsdaajsdl_at_wp.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 23:46:56 MET DST

Użytkownik "Dziki" <abcd@azz.xx> napisał w wiadomości
news:d6nprb$m7f$1@dami.news.tkdami.net...
> Witam.
>
> Plyta K7S5A w bardzo dobrym stanie ale... kosci pamieci to SDRAM PC133 i
> zaczynaja sie chody a mianowice monitor sie nie odpala a z glosnika
> pikawka (pc) czy rzeczywiscie te plyty maja takie jazdy i czy zdarzaja sie
> odziwo kosmiczne przypadkie ze na DDR te plyty odpalaja sie tak jak
> powinny. Pytam bo pierwszy raz sie spotykam z czyms takim ze ram nie pasi
> a drugie pytanie to chyba moja stara riva tnt nie przeszkadza w takich
> plytach zeby powodowac takie sytuacje (z karty sie nie smiejcie) :)

> [...]

U mnie ta płyta chodziła bardzo dobrze przez ponad rok. Odkupiłem ją od
kumpla. Na początku była na SDRAMach, potem jedna kostka DDR 256MB. Zero
problemów z pamięcią. Bios oryginalny, wersji nie pamiętam. Jedyny problem
to resetowanie prędkości procka i to wszystkie mankamenty. Obecnie
kondziorki napęczniały i proszą sie o wymianę, ale ten wiek juz tak ma.

Pozdrawiam