Re: Spread Spectrum - prośba o szczegóły

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_nawet.tw>
Data: Sat 21 May 2005 - 22:43:06 MET DST

Michał napisał(a):
> Przesunięcie fazowe sygnału zegarów. Zmniejsza teoretycznie zakłócenia
> elektromagnetyczne generowane przez komputer.

Zmniejsza ale nie przez przesuniecie fazowe a poprzez plynna zmiane
czestotliwosci zegara. Tak jakby procesor byl ciagle przetaktowywany i
podtaktowywany na zmiane. Efekt jest taki ze energia wypromieniowywana
przypadajaca na dana czestotliwosc jest mniejsza. Nie jestem pewien czy
napisalem cala prawde wiec moze mnie ktos poprawi.
Nie wszystkie procesory/plyty glowne pracuja poprawnie z takim ustawieniem.