Problem z zasilaniem biosu

Autor: JacekP <jpatka_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 22:13:23 MET DST

Witam!
Jest płyta na i815EP. Przy którymś starcie kompa wyśfietlił się komunikat
ustawienia biosu się wyzerowały. Wszedłem do niego ustawiłem co trzeba i
jazda. Następnego dnia po baterię i myślę sobie będzie spokój. A tu
następnego dnia rano znowu to samo. No to clir biosu i ponowne ustawienie.
Następnego sdnia rano to samo. Sprawdzam baterię jest OK pod obciążeniem
jest OK. Jak wyłączę maszynę na 1-2 godziny jest OK. Jak na dłużej to znowu
to samo. Jak zostawię podłąćzone zasilanie do zasilacza to jest OK. Jak
wyłączę na noc UPS-a to znowu kicha z biosem. Wnioski? Płyta zdechła? Tylko
co się stało. Reszta działa bez zarzutu.
Dziękuję za wszelkie sugestie. Coś ostatnio sporo płyt pada - to uwaga
serwisu, z etgo co widze siępotwierdza.
Jacek