Re: Zintegrowana karta graficzna

Autor: pit <pietrek45_at_master.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 21:26:22 MET DST

Ryszard M-ski napisał(a):
> Mam taką płytę; Płyta głowna ASUS CUSI-M rev. 1.03 - grafika AGP SIS
> 630/730 4-64MB. Mam kartę na PCI PNY Verto Ge ForceFX5200. Proszę mi
> powiedzieć gdzie w biosie wyłączyć zintegrowaną, bo nie mogę znaleźć. A
> może wyłącza się na płycie jakąś zworką? Po włożeniu tej do slotu PCI,
> ekran monitora jest czarny i nic nie mogę zrobić. Dziękuję.

Znajomy też miał kiedyś grafikę zintegrowaną na płycie głównej. Dałem mu
swejego GeForce 2 MX 400 AGP i podpiął go u siebie. Po jakimś czasie do
mnie zadzwonił, że ma czarny ekran. Okazało się, że nie przełożył
wtyczki z monitora do nowej grafiki. Wiem napewno, że ta zintegrowana
automatycznie się wyłączyła.