Re: Pentium4 z HT...problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 21 May 2005 - 18:37:28 MET DST

Użytkownik "Refix" <spam@virtual.pl> napisał w wiadomości
news:d6nms1$pc5$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Zethon" <zethon@o2.pl> napisał w wiadomości

> ...w takim razie jeszcze jedno pytanko, z czym to jest związane,
> że wymagana jest ponowna instalacja ? pytam dlatego, że na drugim
> (awaryjnym) dysku mam czystą instalkę XP'ka, która również była
> robiona na poprzednim procesorze ale tam nie ma tego negatywnego
> efektu. Jeśli zainstaluję blank nowego to z pewnością nie będzie
> tego zjawiska, ale czy nie pojawi się ono wraz ze wzrostem
> zainstalowanych programów ?

Najprawdopodobniej jest to wina niewłaściwego hal.dll. Musisz
podmienić ten plik na halaacpi.dll zgodnie z poniższym opisem. Podmień
też tenże plik w folderze c:\windows\system32\dllcache. Po restarcie
system powykrywa sobie nowe urządzenia i zainstaluje do nich nowe
sterowniki.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;237556

--
M.   [MS-MVP]