HDD - problem z mbr - PartitionMagic

Autor: darcus <daszy_at_tlen.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 17:18:58 MET DST

Pomóżcie proszę !

Mam problem z dyskiem twardym. Po załadowaniu dyskietek ratunkowych
PartitimMagic program nie uruchamia sie dalej i komunikuje że mam błąd
113 na pierwszej partycji startowej w sektorze 63 . Przy zapytaniu czy
ma ten błąd napraić odpowiadam że tak, ale niestety nie naprawia i w
efekcieotrzymuje komunikat " Partitin table error # 113 found" i ta w kółko.
Mam dysk podzielony na partycje C i D. Druga partycja jest Ok!, problem
jest z C.
Jak to leczyć ? ScanDisk nie wykrył żadnych błędów powierzchni nośnika
;( zarazem w jednej jak i drugiej partycji dysku.
Przypuszczam że problem tkwi w tablicy MBR i jak naprawić ją ?

dzięki i pozdrawiam wszytkich

Daro