Re: Drukarka do domu 550-600 zł...

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 16:59:56 MET DST

Yacho wrote:

> no Canon ma piezo... i dupa ;]

Canon ma głowice termiczne, głowice piezoelektryczne to patent Epsona.

> Mowisz ze glowica w objeta jest gwarancja razem z cala drukarka ?
> masz moze w instrukcji jakas adnotacje ? Glowice Epsonowe da sie
> jakos wykrecic - praktykowales ?

Głowica w przypadku Epsona i Canona jest objęta gwarancją. Gwarancja
oczywiście nie obejmuje uszkodzeń wywołanych używaniem zamienników. Nie
praktykowałem wyjmowania głowic w żadnej drukarce Epsona, nie jest to
takie łatwe jak w Canonie, ale oczywiście da sie zrobić.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl