Re: Monitor LCD - jaki?

Autor: SP9LWH <spam_at_autorom.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 16:15:04 MET DST

Użytkownik "Tomek[TK]" <tk-tk@NIESPAMOJwp.pl> napisał w wiadomości
news:d6nasp$c92$1@inews.gazeta.pl...
> Odnosze wrazenie ze co bym nie kupil to i tak poczuje ulge w porownaniu do
> starej 15-tki. Mimo to z oczywistych wzgledow chce kupic monitor jak
> najlepszy w swojej klasie cenowej.

Ja przedstawiłem swój punkt widzenia. Masz prawo mieć odmienny.
Ja chciałem zdecydowanie zamienić wyblakłego klamora 15' EIZO F35 na
nowoczesny LCD TFT, którego rozdzielczość 800x600 jest znośna, 1024x768
męcząca.
Nie znalazłem niczego za rozsądne pieniądze.
Jakiego rodzaju ulgę chcesz poczuć ?
Bo ja dostałbym złości widząc te mankamenty LCD za tysiąc złotych.
Dopuszczalne bodajże 65 uszkodzonych subpixeli mogłoby mnie doprowadzić do
***.
Ja poczekam, aż technologia ekranów pójdzie do przodu.
Jak dobrze poczytasz opinie głoszone na tej grupie i na różnych forach, też
dojdziesz do wniosku, że tanie LCD to nie to.
19 calowe CRT za 1200zł są bardzo dobre, choć 4x cięższe i 2x grubsze od
TFT.
Najdroższy, najlepszy 17' CRT kosztuje znacznie poniżej 1000 zł.