Re: Przeżroczysta obudowa

Autor: KoRnik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 16:01:03 MET DST

> Chciałbym sobie włąsnorecznie zrobic przeźroczysta (całkowicie) obudowe
PC.
> Mozecie mi doradzić jaki uzyć materiał, ile by to kosztowało (może lepiej
by
> gotową kupić) gdzie znajde jakies gotowe projeskty itp ?

nie warto sie tym bawic, materialy drogie, wykonanie raczej bedzie gorsze
niz obudowa kupiona w sklepie. ale jak juz chcesz koniecznie to moze z
pleksi min 5mm, ale jest to material kruchy i dosc latwo moze peknac. sam
chcialem zbudowac cos takiego, ale jak sie tym bardziej zainteresowalem to
sobie odpuscilem, w sumie wogole juz sobie odpuscilem tego typu obudowy i
inne bajery jak diody .

gdzie kupic taka obudowe , np tutaj :
http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1031