Re: Monitor LCD - jaki?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Sat 21 May 2005 - 15:34:44 MET DST

> To co jest w sklepach dostępne jako tanie marnie nadaje się do użytku, Na
> tym po prostu fatalnie widać.
> Niewielka zmiana położenia głowy względem monitora zmienia widzialny
obraz.
> Ani to nie jest bardzo małe ani bardzo lekkie.

Dlatego nie kupuje się nic na TN.
Na PVA i S-IPS kąty są już b. dobre.

> Na 17 calowych trzeba mieć ostry wzrok, bo plamka bardzo mała i literki
> małe.

Ke? Ja nie mam "ostrego wzroku". Wręcz odwrotnie - mam astygmatyzm 0,5 na
każde oko i -2,7 na jednym oku (no dobra, drugie ma 0). Absolutnie nie
przeszkadza mi wielkość czcionek na LCD17''. Ale używam okularów/soczewek
:). Może wizyta u okulisty pomoże? :D

> 19 calowe maja identyczną rozdzielczość jak17, ale cena nie taka. 15
calowe
> są poniżej wszelkiej krytyki.

Z tym się zgodzę.

> Przejdź się do sklepów z LCD i pooglądaj czy będzie ci cokolwiek
> odpowiadać.zanim będziesz skrobał następne złotówki.

W sklepach niestety mało jest. :(
Zazwyczaj TN-y. Trzeba zmuszać sprzedawców do sprowadzania tego co się chce.

> Pomacaj im ekran jak świeci i zobacz co się dzieje z obrazem.

Keeee??? Ekranu się nie dotyka. Nawet na CRT (chociaż nasza prowadząca na
uczelni na CRT... zaznacza długopisem! sic! ciekawe co by zrobiła jakby
dostała LCD :| )

> czytałeś opinie?: http://www.mva.pl/

O, właśnie, tam najlepiej poczytać. :)