Re: P4 3.2 540J 800/1M/775/BOX vs ATHLON 64 3200 BOX S939

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 00:22:15 MET DST

aidahow <dariusz.socha@op.pl> wrote:
> Jako zwolennik Intela (od zawsze) z bolem serca przyznaje ze kupuj Ahtlona
> na Winchesterze - az trudno mi uwierzyc w to co pisze ale.. AMD mniej sie
> grzeje :) Prescot to straszana grzałka.

mniejsza o to - w zadaniach pokroju kompilacji architektura K8 z wbudowanym
kontrolerem pamięci radzi sobie znacznie lepiej.

> BTW. Z tego co obilo mi sie o uszy Ahtlon wygrywa w 3d, natomiast Intel w
> operacjach zmienno przecinkowych (ulamki itp - szybciej liczy ;)

w klasycznym x87 procesory Intela wypadają zdecydowanie słabiej
- dopiero wektorowe SSE-2 daje P4 przewagę (skalarne SSE-2 wypada lepiej na
A64 - więcej szczegółów na http://aceshardware.com/).

--
pozdrowienia,
shadow