Re: Monitor LCD - jaki?

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 22:48:51 MET DST

Użytkownik "Tomek[TK]" <tk-tk@NIESPAMOJwp.pl> napisał

> Chcialem wydac max 1200 zl, ale jesli bedzie jakis za 1250 to moze jakos
> wykombinuje te 50 zl ;) Jesli ktos stwierdzi ze nie warto tyle wydawac na
> monitor bo mozna dolozyc 100 zl i kupic znacznie lepszy, albo kupic
> calkiem podobny za 1000 zl to chetnie wyslucham takich odpowiedzi. Mimo
> wszystko zalozmy ze aktualna kwota to max 1200 zl

Jeżeli 1200zł to pozostaje matryca TN.

Do takiej kwoty z mojej strony zaproponuję Ci dwa monitory:

1. Sony HS74B (posiada dvi, brak pivotu)
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13296 - około 1200zł.
2. Samsung 713N (brak dvi, posiada pivot)
http://www.agito.pl/index.php?pid=12169&cid=67
(http://www.arest.pl/ph/2639/2_addhuge.jpg) - okolo 1100zł.

W tym segmencie cenowym wg mnie to najlepszy wybór.

Kąty w TN nie sa rewelacyjne - jak to w TN, natomiast marketingowe czasy są
urocze. IMHO - w ogole nie patrzylbym na czas, na 25ms bez problemu mozna
grac w FPP. Na Twoim miejscu wybralbym tego Sonego ze wzgledu na wyjscie
cyfrowe i o wiele ciekawszy design.
Wybor nalezy do Ciebie :)

> Zastosowania juz opisalem :)

Masz racje, nie zauwazylem ;)

BTW: Ja rowniez nie dawno kupilem LCD. Na poczatku przymierzalem sie do
kupna za 1100-1200zł. Doszedlem do wniosku ze jezeli wykładam już taką kasę
to wolę dołożyć jeszcze 300zł i kupić coś z wyższej półki. Sprzedaj komórke,
odtwarzacz cd.... cokolwiek - i kup samsunga 173p na matrycy PVA z kątami
178/178 stopni! co wiecej... realnymi!! za około 1450zł! :)
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_paneli_LCD_17/samsung_173P.html
Naprawdę warto!

z pozdrowieniami,
a i d a h o w