Re: co w tej p³ytcie mog³o sie zepsuc?

Autor: <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 22:25:03 MET DST

> Czajson napisa³(a):

;-P

> Nieraz tak robiê i jeszcze nic mi siê nie sta³o ze sprzêtem.
> Sygna³y na wyj¶ciu S/PDIF s± tak ma³e, ¿e nie ma szans ¿eby by³y
> bezpo¶redni± przyczyn± awarii, tym bardziej je¶li nie jest nic
> przesy³ane w danej chwili.
> Ta iskra jest niepokoj±ca, mo¿e kabel by³ nieprawid³owo wykonany, albo
> pod³±czony nie tam gdzie trzeba z drugiej strony?
> Co by³o podpinane do komputera?
> Iskra sugeruje du¿± ró¿nicê potencja³ów, komputer pewnie nie ma
> uziemienia, a powinien mieæ. Sprzêt, który by³ do niego pod³±czany te¿.

komp by³ ³±czony z drugim kompem, w tym drugim mabel by³ pod³aczony poprawnie,
(jak pod³acza³em wczesniej kompa innego to by³o ok) teraz to wejscie tez dziala
poprawnie. Co do uziemienia to oba kompy s± pod³±czone do tej samej listwy i s±
uziemione (a przynajmniej maj± ten sam potencja³ masy) nie s±dze te¿ ze
pod³aczy³em np mase do zasilania, bo w tym z³±czu s± 3 piny, i raczej jest to
wejscie wyjscie i masa, wiec zasialnia nie ma. tak wiec dziwne to jest bo w
najgorszym przypadku po³aczy³em wyjscie do masy, ale dziwne ze to cos
uszkodzilo, jak dawa³em sygna³ z innej p³yty to tez zamieni³em sygna³ z mas± i
nie by³o zadnych jaj poza oczywistym brakiem transmisji ;-P
bardzo wiec mnie zdziwila ta iskra ;-/

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl