Re: Notebook za 400zl

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 22:12:34 MET DST

Użytkownik "HardStyler" <jestem@chujem.pl> napisał w wiadomości
news:d6lg4f$onv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Chcialbym zapytac jakiego notebooka powinienem sie spodziewac za 400zl
> tak, aby jego zakup sie oplacal. Moj ojciec wypatrzyl jakis notebook i mam
> jutro z nim jechac i powiedziec czy oplaca sie go w ogole kupic za ta
> cene. Dziekuje z gory za odpowiedzi.

To zależy od sprzedawcy - byc może ktos potrzebuje kasy "na wczoraj" i
sprzeda kilka razy taniej aby tylko zdobyć ustaloną kwote - jezeli tak to
mozna sie spodziewac nawet p4 :) Jednak w wiekszosci przypadkow tak nie jest
i cena jest odpowiednikiem tego co sie dostaje. Jak na notebook za 400zł ja
bym spodziewał się starego komputera - to podstawa. Zazwyczaj z wysluzona
klawiatura i wyrobionymi zawiasami, i padajacymi akumulatorami. Jesli chodzi
o konfiguracje spodziewalbym sie czegos miedzy 486 - pentium 1. Na podreczny
edytor tekstu, do gprs wystarczy (od biedy).
Nie jestem Nostradamus dlatego nie potrafie dokladnie przewidziec :)

pozdrawiam
aidahow