Program do prowadzenia serwisu kompterowego

Autor: G R Z E G O R Z <greg_at_a-comp.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 21:36:32 MET DST

Witam

Mam wielki problem. Moze to nie ta grupa ale juz mówie o co chodzi. Szef
kazał znajśc mi do firmy komputerowej program w którym bedzie mozna
prowadzić serwis komputerowy. Znalazłem cos takiego w necie jak ZEBRA 2003
ale to jest jeden jaki udało mi se znajśc. Moze macie jakies doswiadczenia w
tym oprogramowaniu. Pomocy. Mam niewiele czasu