Re: WIFI w domu... kilka pytan

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 21:27:05 MET DST

Maciej Malaszuk wrote:

> chcesz przez to udowodnic ze w trybie adhoc polaczysz 3 komputery?
> ciekawe...

tak - w trybie ad-hoc 802.11 mozesz bez problemu podlaczyc nie tylko
trzy kompy ale i wiele wiecej (nie znam gornej granicy);

> nie spieraj sie o glupoty bo jak masz troche oleju w glowie to wiedzialbys
> ze mialem na mysli ethernet...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ethernet

ethernet to standard ieee 802.3; zarowno kable koncentryczne (BNC) jak
i tzw. skretka ([U|S|F]TP) to sa media do ethernetu; na kablu BNC mozesz
sobie podpiac duzo wiecej niz dwa komputery do jednego kabla; na kablu
([U|S|F]TP) mozesz sobie podpiac dokladnie dwa urzadzenia, ktore sie
beda ze soba komunikowac (porty switchy, routerow, transceivery, karty
sieciowe);

podsumowujac: nie wiem co miales na mysli, ale wprowadzasz zamet, bo
nieprawda jest, ze do 802.11 adhoc mozna zestawic polaczenie miedzy
dokladnie dwoma kartami sieciowymi;

adas;