Re: sempron w lapczopie (acer)

Autor: Michał Tokaj <ssadsdaajsdl_at_wp.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 21:02:29 MET DST

> btw. rozwazam jeszcze aristo smart 400 z Mcelkiem i HP 9105 z sempronem
> 2800+.
> Prosze o sugestie!!

Jak ma się nie grzać 2.8GHz? Ja mam taki procek w asusie i jak chodzi na
full obrotach to wiatrak też na full musi chodzić i tak powietrze jest
ciepłe. Jeden plus tego sprzęta jest to, że można go zwolnić do 400MHz i w
tedy jest cichutko, czasami tylko zrobi sobie wiatrak bzzz. Ja dostałęm
program który reguluje prockiem w zależności o d obciążenia, ale mnie
wkurzał, bo potrafił zawyć przy otwarciu strony :D Teraz mam na stałe te
400MHz i cisza, jak gram czy robie coś obciążającego proca, to klikami mam
full mocy.

Pozdrawiam