Re: wentylator bez wtyki

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 20 May 2005 - 20:39:05 MET DST

Johnny wrote:
> cholera ale wpadka , wkurzylem sie na maxa, w sklepie wcisneli mi wentylator
> na radiator bez koncowki (wtyczki)

To nie "wina" sklepu tylko Papsta - te któe spotkałem były dostępne
oryginalnie włąsnie bez wtyczki (rozsądne - pozwala dopasować wtyczkę
samemu w zależności od sposobu podłączenia). Jak dostaniesz z wtyczką to
najczęściej "dorobiona" już przez sprzedawcę albo.. podróbka ;-)

> no i:
> wentylator oryginalny intela ma 4 kabelki czarny, zolty, zielony, niebieski,
> (GND, CPU Fan PWR, CPU FAN In, CPU FAN PWM)

> fan papst jedynie dwa - niebieski i czerwony - ktore to sa z tych
> powyzszych?? strzelac w slepo?

/Prawdopodobnie/ czarny (masa) z Intela do niebieskiego z Papsta, zółty
(12V) z Intela do czerwonego z Papsta (bazuję na specyfikacji złacza
wentylatorowego PWR rev. 1.2 np. http://tinyurl.com/a826e). BTW - nawet
jeśli pomylisz kabelki nic się nie powinno stać, ja z moim Papstem
kombinowałem na wszelkie mozliwe sposoby i nadal działa (jakbyś miał
wersję 3-żyłową to purpurowa byłaby od monitoringu RPM) ;-)

> dzieki za info

NP, powodzenia