Re: WIFI w domu... kilka pytan

Autor: PiT <przedpel_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 19:54:18 MET DST

Użytkownik Maciej Malaszuk napisał:

> mylisz pojecia - to o czym mowisz to jakbys chcial polaczyc 3
komputery z kartami sieciowymi kablem w ksztalcie T bez routera/huba
posrodku ;-)

no wlasnie... wydawalo mi sie ze mozna ustawic taka sieciowke w tryb AP
i w ten sposob ustanowic siec o topologii gwiazdy. Jesli nie to dzieki
za wyprowadzenie z tak oczywistego bledu.

Pozostaje jeszcze pytanie jaka sieciowke wziac. Mozesz mi cos doradzic?

pozdrawiam
Piotr Przedpelski