Re: Kupie Intel Pentium 3,06GHz FSB533 512KB Cache

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 17:25:24 MET DST

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> wrote in message
news:d6km6t$9jj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No to zależy co się robi. W klikaniu po Windzie z pewnością nie, ale
czasem
> konwertuję wideo i wtedy każda sekunda się liczy bo się one zamieniają w
> godziny ;-)

A tu mozesz miec racje ;)
Moje obserwacje wynikaja z uruchamiania programow, przelaczania sie pomiedzy
aplikacjami, etc
Lubie miec kilka programow i robic kilka rzeczy naraz, wiec jak sie w 512kB
nie miescilo tak i w 1MB sie nie zmiesci, a wydluzony potok wykonawczy
jeszcze to pewnie pogarsza. Mi by bardziej pomogla dwurdzeniowka (+ HT
oczywiscie) a nie GHz.:\

> Co do temperatury to się obawiam troszkę bo może zajśc potrzeba jak u
Ciebie
> podkręcenie obrotów. A to jest nie miłe dla uszu ;-)

No wlasnie, bo Prescotty wymagaja komina w obudowie, jesli go masz to moze
obejdzie sie bez podkrecania obrotow, bo jak widze masz caly miedziany
cooler.
Moj jak w sigu gorzej odprowadza cieplo, a do tego obudowa bez komina.

> Za to miec nowoczesny sprzecik generalnie est fajnie... Lubię zmiany poza
> tym.

No wlasnie dlatego zmienilem :) W domu modernizowali jedno P3, a ze
najwolniejszy P4 jaki byl do dostania to 3GHz, wiec zrobilem swapa ;)

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200 ZM-80, Barracuda 80 160
160 |
| Liteon LDW451S, MS IE 4.0, MS Natural Elite, SM959NF, SB Live!, HPC 360W |
| Diva ISDN, HPLJ 4000, Siemens ID Sensor, Philips Webcam, APC 800VA |