Re: Czy płyte główną można naprawić ?

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 16:09:05 MET DST

PSYLO wrote:

> Panikujesz człowieku ;)
> Małem kontakt z bardzo wieloma płytami, w których kondzie były
> wymieniane przez ludzi mających z elektroniką niewiele wspólnego, i
> jakoś _znaczna_ większość działa bez zarzutu.

Ja natomiast widziałem, jak tacy ludzie przychodzili później do mnie
z gadką: "kondensator nie chce się przylutować". Patrzę i nic dziwnego,
że nie chce się przylutować, ponieważ ani śladu po przelotce (kondzior
był podłączony wyłącznie w środkowej warstwie...) - dodam, że dziwnie
mowa wyłącznie o EpoXach z przedziału KT133-KT266 ;-(
(Z innymi płytami nie było problemu ;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|