Monitor do laptopa ale nie przez VGA

Autor: Darek G <darek_malpa_list_pl__at_wywal.to.com>
Data: Fri 20 May 2005 - 15:52:45 MET DST

Witam!
Czy jest jakis sposob na podlaczenie zewnetrznego monitora (a konkretniej
projektora) do laptopa, ale poprzez inne zlacze niz VGA?
Pytam dlatego, bo mam spalone wyjscie VGA (system wykrywa podłączenie
monitora, ale niema obrazu), wyjscie TV-OUT natomiast dziala. Nie mam raczej
mozliwosci naprawy wyjscia VGA bo sprzet jest z USA (Compaq Presario 2108US)
i nikt sie nie chce podjac naprawy.
Wiec czy moge jakos uzyskac obraz na projektorze, może są jakies
przejściówki z PCMCIA na VGA albo z TV-OUT albo moze coś z USB?
Nie mam wyjścia na stacje dokującą, a projektor ma tylko wejście VGA.

--
Pozdrawiam
Darek G