Re: Dołożenie pamięci Laptop ASUS A2DC

Autor: Michał Tokaj <ssadsdaajsdl_at_wp.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 15:15:07 MET DST

> Nie masz instrukcji? ;)

Wyobraź sobie że mam i to w kilku językach. Niestety udało mi się znaleźć
tylko symbol komory pamięci (którego to symbolu na laptopie niema) i info,
że pamięć da się wymienić. Jeszcze raz przeszukałem instrukcje i znalazłem,
że pamięć też musi być wymieniona przez autoryzowany serwis :/ Parodia, w
sekcji o rozbudowie, o pamięci nic nie mówili, że strace gwarancje. Głupie
to troche, ale co zrobić, chyba się udam do autoryzowanego serwisu, tylko
gdzie takowy koło Katowic? Może będzie gdzieś info o punktach serwisowych na
WWW.

Pozdrawiam