Dołożenie pamięci Laptop ASUS A2DC

Autor: Michał Tokaj <ssadsdaajsdl_at_wp.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 14:28:30 MET DST

Witam
Mam w miare nowego laptopa (pół roku) ASUSa. W nim jest 256MB DDRamu
333MHz. Chcę dorzucić do niego kolejne 512MB i tu mam pytania. Orientuje się
ktoś, czy dorzucenie pamięci wpływa na gwarancje? Zmiana procesora i dysku
twardego na pewno, bo to znalazłem w instrukcji, co do pamięci zero
informacji. Gdzie te gniazdo może sie znajdować? Są dwie klapki podejrzane o
to. Jedna koło radiatora procka (może to dostęp do wiatraka/prcesora), druga
pod pcimcią szerokości dysku 2.5 cala. Orientuje się ktoś, czy jest
mozliwość wymiany grafiki na mocniejszą w tym modelu? Standardowo jest Radek
9200, ale jest identyczny model z Radkiem 9600. Może karty są na mikro PCI?

Pozdrawiam