Witam,
Wie ktoś może jak przebiega procedura gwarancyjna Seagate? Kupiłem dysk 40GB
i wygląda na to, że jest uszkodzony (pracuje tylko w trybie PIO). Na stronie
Seagate jest napisane, że mam jeszcze miesiąc gwarancji. Interesuje mnie
tylko czy warto się w to bawić. Dysk kosztował mnie ok. 100 zł więc jeżeli
będę musiał pokryć koszty wysyłki "niewiadomo-gdzie" to może lepiej kupić
kolejny?
Chwilowo strona Seagate'a jest nie w pełni funkcjonalna (nie można się
zarejestrować, aby wypełnić rma) i stąd moje pytania.
A i jeszcze jedno. Dzwonił ktoś może na ten ich numer 00-800-311-1238, bo
obiło mi się o uszy, że po polskiemu się tam dogadać nie można?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Received on Fri May 20 12:35:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 20 May 2005 - 12:51:36 MET DST