Re: Polaczenie 2 komputerow

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 09:58:48 MET DST

Grzegorz wrote:
> Witam
>
> Czy mozna polaczyc 2 komputery ze soba poprzez port USB
tak
- jesli tak
> to czy potrzebny jest do tego jakis specjalny kabel ??

tak, w srodku kabla jest interfejs
( poz tym ze
> musi miec dwie zwykle - plaskie - wtyczki )
>
> Dzieki i pozdrowka
na usb 1.1 działa przeraźliwie wolno.szybciej jest palic dane CDRW i zgrywac
je na drugim kompie
kabel który miałem jest do transferu danych na zasadzie jeden wysyła a drugi
odbiera, nie da sie na nim zrobic sieci, przeglądac zawartosc drugiego kompa
itp.
Taniej wyjdzie null modem na pararellu, jakosc pracy podobna,