Re: jakie g³o¶niczki do SB live

Autor: blacky <toneq_at__skasuj_o2.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 23:38:58 MET DST

> To mo¿e inaczej np. takie g³o¶niczki:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16691
> lub http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14283
> Nie wiem czym do koñca ró¿ni± siê te linie.
> Cenê jako¶ strawiê, czy s± godne uwagi czy raczej traktowaæ je w
kategoriach
> fajny wygl±d ale d¼wiêk z tego kiep¶ciutki. Na stronie komentarze s±
> pozytywne ale ...

do komentarzy to oni zatrudnili chyba jakiegos swojego kabareciarza :D bo
jak w tym sklepie je czytam to sie czasami pokladam ze ¶miechu

ja powiem tak, po prostu przejd¼ no sie do sklepu posluchaj tych zestawów
creative, jezeli Ci wystarczy to i ok, ale w tym przypadku placisz za fajny
wygl±d i marke firmy a dostajesz tylko po prostu poprawny d¼wiêk (raczej nie
za glosny) z kilkoma kanalami ktore daja jakie¶ tam efekty przy ogladaniu
DVD, czasami divx i grach, ale jesli na prawdê szukasz czego¶ co móglbys te¿
podlaczyc do odtwarzacza CD i posluchac pe³nowartosciowej muzyki to lepiej
nazbieraæ na 2 kolumny tannoy i wzmacniacz, z tym, ze nie ma wtedy juz
efektów d¼wiêku 5.1 bo to zestaw stereo by by³, wiec za t± cenê zalezy czy
kto¶ zamierza ogladaæ du¿o filmów czy raczej sluchaæ muzyki, do filmów
lepiej jednak 5.1 creative mimo takiej ceny za taki d¼wiek, do muzyki lepiej
tannoye + wzmak mimo, ze nie bedzie tylnych ani subwoofera ani centralnego
to dla takiego d¼wiêku warto