Re: czy bedzie duza roznica miedzy..

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 23:11:29 MET DST

> Jakbym miał kupić GF6600 to napewno kupiłbym Gigabyte'a. I napewno model
> 256MB z pasywnym chłodzeniem.
Mam pytanie czy dodatkowe wentylatory w obudowie (przy pasywnym chłodzeniu
karty graficznej) są cichsze według Ciebie od ewentulanego wentylatora karty
?

Bo w tej chwili mam GF6600 Gigabyte - pasywny. I nie mogę zamknąć obudowy
(nie mam żadnych wentylatorów poza zasilaczam - dwa wentyle). Karta ta od
początku wiosny rozgrzewa się do około 70*C (przeglądanie WWW) i 90 w grach,
z tym że mogę bez trudu dobrać taką grę że karta osiąga 107*C (i raz się jej
zdarzyło wywalić grę przy takiej temperaturze).

Pozdrawiam,
Marek