Re: Matryce TFT w notebookach

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 22:02:37 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d6ir7f$q4t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Opinii o sprzęcie nie wydaje się w pierwszym dniu jego użytkowania. Są
> maaaaaało profesjonalne. Pamiętaj o tym.

To jak uwazasz - moge Ci napisac to samo za miesiac ;) Nawet i za rok, moze
bedzie bardziej profesjonalna :)))))))))))
Jest tylko jeden minus - w rozdzielczosciach innej niz natywna nie pogram
sobie, czyli stare gry w ktorych nie ma zmiany rozdzielczosci do widzenia.
Jesli sie z tym godzisz, oraz z tym ze w grach fpp widac smuzenie z ktorym
da sie jak najbardziej grac bo sprawdzilem to pva 25ms jest dla Ciebie. Te
kąty... ta ostrosc.. jakosc.. zyletka!! PO PROSTU BAJKA!!! Crt to mleko. Ale
to kwestia gustu. Cholernie balem sie przy zmianie z crt, teraz siedze przy
w pol zgaszonym swietle a monitor mam ustawiony stosunkowo jasno. W ogole
mnie nie bola oczy, nie czuje klucia, w crt odrazu to sie dawalo odczuc.
Czajson.. mow co chcesz, ja Ci z calego serca polecam lcd :)) zwlaszcza 173p
:)))

--
pozdrawiam
 aidahow - www.aidahow.xp.pl ; GG 9161504 ;