Re: Koszmarnie wolne drukowanie

Autor: Zeus <nie_at_podam.com.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 22:02:59 MET DST

Dnia Thu, 19 May 2005 21:19:37 +0200, Jakub Szułakiewicz w wiadomości
<news:d6ios4$6g6$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Witam. Jestem szczęśliwym (w zasadzie) posiadaczem drukarki HP LJ 1100.
>
> Muszę wydrukować na niej kilka przeszło 400-stronicowy dokumentów,
> zapisanych w formacie PDF.

Spróbuj z ustawieniami buforowania, ale nie wiem czy to pomoże (np opcja
"Rozpocznij drukowanie po umieszczeniu w buforze ostatniej strony") wtedy
komp wpierw przerobi cały dokument a później całego go wyśle do drukarki.
Bardzo obciąży to kompa (zwłaszcza pamięć) ale może pomoże.

Mimo wszystko ta drukarka nie nadaje się do tak dużych wydruków, możesz ją
wykończyć czymś takim, lepiej kazać jej drukować po 30-50 stron na raz i
dać chwilę odetchnąć.

--
Pozdrawiam
Zeus