Re: Koszmarnie wolne drukowanie

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 21:56:08 MET DST

Jakub Szułakiewicz napisał(a):
> Witam. Jestem szczęśliwym (w zasadzie) posiadaczem drukarki HP LJ 1100.
>
> Muszę wydrukować na niej kilka przeszło 400-stronicowy dokumentów,
> zapisanych w formacie PDF. Problem polega na tym, że choć jest to
> drukarka laserowa, to jest podłączana przez LPT i drukowanie innych
> rzeczy niż tekst jest gorzej niż wolne. W przypadku tych plików, choć na
> dysku zajmują po 4-5MB (czyli w normie), to przy próbie drukowania
> choćby kilku stron (na więcej się nie odważyłem) do drukarki płynie mi
> po kilkanaście MB danych (średnio tak ok. 2MB/strone) - prawdopodobnie
> [...]

a czy ta drukarka obsługuje postscript??

masz racje ze to jest wysyłane jako bitmapa, dlatego to tyle trwa.
esli drukarka ma własny RIP - raster image processor, np obsługuje
postscript to wtedy plik trafi do niej a dopiero potem zostanie
zrastrowany i wydrukowany co powinno trwac o wiele krócej.
wektorowe rysunki nie powinny sie drukowac wiele wolniej od tekstu...

--
Pozdrawiam!       http://strony.aster.pl/dejotpe/     _| |_|___
*Jacek*    < hC56594:GG >    http://42.pl/url/aou    /   | |   \