Re: Kabel SPDIF

Autor: Roman Rogóż <r_kropka_rogoz__at__szpitaljp2_kropka_krakow_kropka._pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 17:28:54 MET DST

KaNo napisał(a):
> Roman Rogóż <r_kropka_rogoz_@_szpitaljp2_kropka_krakow_kropka._pl> napisał
> (a):

> Po pierwsze musisz zaznaczyc w NVIDIA nForce Control Panel wyjscie Digital w
> setupie glosnikow. Po drugie na wyjsciu S/PDIF bedziesz mial dziewiczy
> sygnal o stalym poziomie (regulacja glosnosci we wzmacniaczu). Po trzecie to
> wzmacniacz musi go rozkodowac.
> Pozdrowienia.

Hmmmmm, hyba nastąpiło nieporozumienie.
Chcę wykorzystać w pececie SPDIF IN a nie OUT.
Sygnał cyfrowy ma być dostarczony z zewnętrznego playera CyberHome
CYBERHOME 462 (na marginesie, polecam)
a pecet miałby rozkodować ten cyfrowy sygnał na wyjścia analogowe 5.1
Niestety jedyną wadą tego playera jest brak wyjść 5.1 i chcę
(przynajmniej na próbę) zaprzęgnąć do tego peceta.
Romek