Re: Tania płyta na Socket A ...

Autor: Bartek Wiecek <bartek.wiecek_at_ciach.eranet.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 16:06:30 MET DST

"Mateusz NO" <mateusz_n@poczta.onet.pl> wrote in message
news:d6i3cn$8va$1@news.onet.pl...

> Witam mam płyte firmy gigabyte Ga-7n400 pro i tam jest wentylator na
płycie
> ktory hałasuje ( ten wiatrak na chipsecie)
> ps: może moge go wyłączyc ???? jest taki wyłącznik :)

a moze poprostu przejdz sie do sklepu.. kup drugi taki sam wiatrak i go
wymien???? przeciez to kosztuje jakies grosze...
Ja mam GA-7vaxp-ultra i wywaliłem tego wyjca wkładając w to miejsce
radiatorek Zalman'a
dziala bez najmniejszych problemów...
Tez kosztuje toto niedużo...

więc
1.śrubokręcik w łapkę,
2.odkręc wentylator,
3.pokaż w sklepie,
4.kup identyczny
5.przykręć go na miejsce starego...
lub
wersja ekonomiczna
po 2 spróbuj przeczyścić wentylator i nasmarować
jak pomoze to go to 5 pierwszej listy a jak nie to wracamy do 3.
ale ja bym wymienił bo to naprawde nieduzo kosztuje (napewno spoooro mniej
od nowej płyty)

ewentualnie (tylko nie wiem jak sie zachowa chipset bez wiatraka na
radiatorze)
mozesz go poprostu zdjąc i zobaczyc czy komputer będzie działał stabilnie...
ale to na własne ryzyko ;-)

pzdr
B.